Ericamukki

Alla inlägg den 12 september 2015

Av Erica Mukka - 12 september 2015 21:25

hej alla!
Igår åkte jag och matte till Haparanda för att hälsa på min mattes familj!
Det har varit väldigt intressant, jag har fått träffa katter och dom är väldigt konstiga så jag morrade lite på dom tills jag insåg att dom inte brydde sig om mig.

Idag så gjorde vi lite arbete på gården mattes pappa ska bygga ett förråd så jag råkade, men bara råka!
Hitta en färsk katt bajs på den ny grävda platsen. Den luktade så gott så jag åt den, matte var jätte arg när hon upptäckte jag åt bajsen men gjort är gjort sa hon..

Vi gick in senare för att vila vid tv:n och jag somnade, men jag vaknade och mådde jätte illa så utan förvarning så spydde jag på matte och det rann över hela hennes byxor och blev paff och sedan fick hon panik när hon kände lukten av katt bajs som rann på hennes ben.

Hon har inte varit så glad när jag spydde mer efter ett tag på mattan också som hon fick tvätta.

Jag har inte varit så pigg idag och bajsat löst har jag också.
Matte säger "ät inge mer bajs för annars får du skylla dig själv"
Men jag förstår inte alls vad hon menar med det!
Totaly worth it!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards