Ericamukki

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2015

31 augusti

Av Erica Mukka - 31 augusti 2015 07:40

hej alla, jag har inte skrivit men det har varit full fart för mig!
På fredag vaknade jag 04:40 och gjorde mig redo för flyget som lyfte 06:35 mot Stockholm.

Henkka stod färdig utanför Arlanda kö 08:00 så började vi köra mot Åhus :)
Vi var framme ca 14:30 och allting gick bra med lillien!

Sedan åkte vi tillbaka mot Stockholm, bus som vi kallar honom för tillfället skrek i 45 minuter yla och skrek efter familjen det var hjärtskärande.
Tillsist hittade han lugnet så Sov han iprinsip hela vägen förutom piss stoppen!
Vi var framme hos Henkka kl 22:00 och om man var trött men bus hade super mycket energi så vi fick väl somna halv tolv och uppstigning 04:45.... Tro mig jag var trött!

Jag och lillen var på Arlanda från 06:30 och väntade länge på vårat flyg men det gick jätte bra 09:30 lyfte vi och vi landade i Luleå 10:45 så stod min kära man och väntade på oss!

Vi stannade på en stand att lillen skulle få springa av sig och få slappna av för flyg turen var verkligen skrämmande för honom han satt som ett tänt ljus och skakade men inge skrikande tack och lov.

Här hemma har det vara full rulle mycket bus och sovande och det har gått jätte bra, när vi hade landat i Luleå så var det som att nu är vi hemma och all spänning och stress släppte bara och han förstod nog själv för han blev helt annan hund :)

Ni ska få bättre bilder för jag har lagt min kamera på laddning :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica Mukka - 31 oktober 2016 19:24

Jag gör nu en sista uppdatering bara om min käraste dobby mitt hjärta min ögonsten i livet. Snigel från jokkmokk kunde bara bo hos oss i 3 månader för efter en tid så börjar bråk bli större och större och dobby blev så undergiven stackarn så jag fi...

Av Erica Mukka - 18 april 2016 08:21

Hej igen gud så dåligt jag kan vara att uppdatera, här kommer bilder på dobby när vi var i stugan i mars :) det har börjat bli en ungkarl här i huset med spökperiod och lite annat på gång. Dobby ska få en fordervärds brorsa Snigel från jokkmokk s...

Av Erica Mukka - 14 december 2015 14:27

Hej min tappra läsare som har varit inne varje dag tydligen, jag har varit väldigt dålig på att uppdatera då det har varit fullt upp varje dag nu innan julen.   Jag började på mitt dagis den 1a december, mamma säger att jag är väldigt bortskämd s...

Av Erica Mukka - 19 oktober 2015 13:21

         

Av Erica Mukka - 19 oktober 2015 07:37

Hej samma glada tassar, jag har inte uppdaterat på ett tag pga att vi har haft mycket på gång, stug vistelser, Kramfors och valp kurser. Valp kurserna går jätte bra jag är förvånad hur fokuserad dobby kan vara även fast det är andra hundar där. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards