Ericamukki

Alla inlägg under oktober 2015

Av Erica Mukka - 19 oktober 2015 13:21

         

Av Erica Mukka - 19 oktober 2015 07:37

Hej samma glada tassar, jag har inte uppdaterat på ett tag pga att vi har haft mycket på gång, stug vistelser, Kramfors och valp kurser.

Valp kurserna går jätte bra jag är förvånad hur fokuserad dobby kan vara även fast det är andra hundar där.

Dobby är väldigt lyhörd men på hans villkor, haha!

Idag ska vi träffa en dag matte som han kommer få vara hos när jag jobbar dag pass, nu i helg har han fått ha kvalitets tid med min sambo och han har nog blivit dobbys favorit!

Av Erica Mukka - 1 oktober 2015 08:11

God morgon!
Jag har inte uppdaterat på ett tag av ren lathet.
I tisdags så var dobby på sin första valpkurs och det fick förvånansvärt bra när jag var beredd på att det skulle vara fullt ös men ingen koncentration men det gick jätte bra!

Igår så fick dobby träffa sin första kompis igår och det gick även jätte bra bara att dobby skriker när han är osäker så folk måste ha tittat om han dör eller något haha!

Till helgen blir det härliga stugan igen med löj fiske men jag och dobby ska njuta i stugan med brasa och bus :)
Jag ska försöka ta bilder med kameran men det känns oftast så omständigt haha!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards