Ericamukki

Alla inlägg den 24 augusti 2015

Av Erica Mukka - 24 augusti 2015 07:24

Hej alla små och stora vänner nu är det endast 4 dagar kvar för valp köpet och mitt leende kommer vara så stort att det spricker för det är redan nog stort! :D

Valp febern kan nog inte vara större för man känner den där bubblande känslan och även stress för idag ska det valp städas hela lägenheten!
*Sängen ska sänkas
*trappa ska fixas till sängen
* mina prydnader på golvet ska bort
*dammsuga och skura även dammtorkas och tvätten ska göras

Jag ska göra allt denna vecka innan fredag då jag inte kommer ha tid för sådant sen :D

Jag har fixat en fin väska som är en IG trend just nu för den är rymlig och perfekt för en ig så såklart min skall ha en sådan!

Resväskan är färdig med filtar och handduk om det händer en olycka på vägen :)

Igår kväll beställde jag matskålar, två aktiverings leksaker som han kommer få på senare tid för han kommer nog inte behöva dom nu!
Men han och jag ska fara tillsammans och välja ut leksaker vad som är bäst :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards